czwartek, 25 września 2014

Nocą, znaczy dziś, czyli jutro, znaczy za dnia, czyli teraz...

Dzień dobry...

...choć bardziej dobry wieczór powinnam napisać, gdyż post ten powstaje w okolicach godziny 1:00 w nocy, aczkolwiek światu ukazuje się w jakoś tak normalniejszych czasach, porach, godzinach, znaczy za dnia, czyli teraz:)
gdyż jakoś tak, pomimo zmęczenia i notorycznego ziewania, to lepiej pisze mi się po zmroku, a że zdjęć karteluchy jeszcze nie posiadam, to dodawać będę je w terminie jutrzejszym, znaczy za dnia, czyli dziś... zamotałam :D no ale chyba wiadomo o co chodzi! ;)

O ptaszku ładnym, zgrabnym i oryginalnie czerwonym chciałam Wam opowiedzieć. Kardynał szkarłatny, bo o nim dzisiaj, był warunkiem koniecznym kartki imieninowej dla pewnej Babci.
Poszperałam w internetach i naszukałam owego, bardzo sympatycznego, jegomościa:) Do jego ciekawego umaszczenia, od razu spasowały mi, na zasadzie kontrastu, papiery Wieku Niewinności z Galerii Papieru. Choć przez chwilę zawahałam się, że może to zestawienie potoczy się za bardzo w kierunku barw naszych narodowych, ale efekt finalny nie jest chyba taki najgorszy?... :)
Papier standardowo potarmosiłam, ale nie za mocno i przez maskę pociapałam czerwoną farbą akrylową. Do tego dorzuciłam kilka kwiatków białych i czerwonych, białych pręcików, białego sznurka, oraz kokardę kremową i czerwoną. Głównego bohatera natomiast oplata coś na kształt wianuszka w kolorze czerwonym z przewleczonymi, różnej wielkości białymi perełkami. Na koniec kilka niewielkich kleksików białym splash'em i... sami oceńcie jak wyszło:)

A swoją drogą, to chyba jeden z bardzo, baaardzo nielicznych moich tworów, gdzie kolorystykę ograniczyłam do dwóch kolorów - aż sama jestem pod wrażeniem! ;):D

Kartkę zgłaszam:
- w wyzwaniu z maską w Craft Fun,
- w wyzwaniu z czerwonymi kwiatami w Kafe Scrapo Mama,
- w wyzwaniu-bingo w Craft Bar (kleks/litery/kwiaty/czerwony/maska).

To wszystko na dzisiaj i wczoraj, znaczy na teraz...:)
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam!
K.








 


11 komentarzy:

  1. i ta kartka jest ,,bardzo'' ........... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna kartka, świetny ten ptaszek :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Baru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuuuję za wszystkie miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza, delikatna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudna kompozycja. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. układ piękny, świetne dodatki i ten cudny ptaszek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ptaszyna, karteczka wyszła prześlicznie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KSM :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...