wtorek, 14 października 2014

Kiedy pada deszcz, deszcz, deszcz...

...tak jak teraz, to jakoś mi tak dobrze, radośnie. Lubię deszcz! :) I niestraszna mi nawet wizja powrotu do pracy po tygodniowym urlopie, heh! ;)
Tak więc pada, pada, popaduje... ale zanim padać zaczęło, to było ciepło i słonecznie, a wręcz gorąco - jak nic przebłyski wiosny w październiku to były! ;) i czy to pod wpływem tej wiosennej pogody, czy z jakiegokolwiek innego powodu - Karolina ogarnęła se swoje - szeroko pojęte - 'włości'! Tak, tak, uskuteczniłam porządki, łącznie z małym przemeblowaniem, i nawet okno na świat doprowadziłam do stanu przezroczystości!! :) Co prawda, już zostało zapadane, zakapane i zabryzgane przez deszcz, ale nic to - chwilowa krystaliczność też się liczy! ;)

No i idąc tym tropem - czystości i świeżości - dziś prezentuję śnieżnobiałą karteluszkę. Wykonana w całości z Wieku niewinności Galerii Papieru. Serducha (te trzy duże) wycięłam sama, natomiast te tyciutkie wydziurkowałam dziurkaczem nabytym w przeszłości w Biedronce. Do tego białe róże, różyczki i pręciki, oraz trochę sznurka - białego oczywiście, oraz tasiemka biała z nadrukowanym serduszkami. Na koniec kilka kropli perlenpenem i napis. Jedyny mocniejszy akcent to zielony listek :)

Kartkę wykonałam bazując na pracy Joasi.

To tyle na dziś. Niewiele, bo pora późna...
Spokojnej nocy życzę wszystkim - dobranoc! ;)
Karola









5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i delikatna kartka. A mnie zaintrygował napis - co to za czcionka? No i Twój znak, ja właśnie pracuję nad swoim i za Chiny nic nie umiem wymyślić. Czy to jest Twój projekt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dodać, że ja też lubię deszcz, ale już mniej to wklepywanie cyferek z wersyfikacji wpisów u Ciebie:(. Przemyśl wyłączenie tego pieruństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka ja zwykle śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna kartka! To trudna sztuka pracować w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...