poniedziałek, 1 grudnia 2014

W telegraficznym skrócie

Melduję i potwierdzam - STOP - nadal przebywam w pracości - STOP - jakoś się ogarniam :) - STOP - z naciskiem na jakoś :) - STOP - ale kartki są - STOP - wprawdzie nie mam na nic czasu - STOP - ale coś tam mam udłubane - STOP - i w związku z tym zarobieniem - STOP - i delikatnym brakiem czasu - STOP - dziś tak skrótowo - STOP - wręcz telegraficznie - STOP

Kartka:
Papiery - Dobrze wiedzieć, niebardzo potargane, ale za to obrysowane czarnym cienkopisem
Kwiatki - Kolorowa łąka, się namordowałam przy ich wycięciu, uff... ;)
Dodatki - gaza, mikrokulki, koronka, ćwiek, dziurkaczowy motylek delikatnie potuszowany na różowo
Napis - ja

Pudełko:
Papiery - również Dobrze wiedzieć i również obrysowane
Dodatki - koronka, ćwiek, motylki takie same jak na kartce, oraz baloniki potuszowane tak jak motylki i z napisami mego autorstwa:)

Już wkrótce kartka powędruje do Małej Dziewczynki w wielkim mieście :)










Banerek do zabrania:        



Kartkę wykonałam według mapki Kwiatu Dolnośląskiego.
Kompecik mój zgłaszam w wyzwaniu Craft Bar (moja kostka wskazała 5 oczek, użyłam: gazy, koronki, mikrokulek, tekturki, ćwieka), oraz w wyzwaniu Kafe Scrapo Mama.

Dziękuję za uwagę - STOP - pozdrawiam - STOP - i lecę dalej - STOP
Karolka - STOP :D

8 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tą kartką! Masz znowu jaką fantastyczną czcionkę, czy możesz mi wsyłać inf na priv?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu. Komplecik jest cudny, a ręczne obramowanie dają dużo smaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza! dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy komplecik w przepięknych kolorach :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KSM :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelna, piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...