sobota, 18 kwietnia 2015

Naginanie czasu, czyli o 3 nad ranem...

...kartki ostatnio sklejam...
Dziwna to godzina i podyktowana tym iż 24 h to za mało na ogarniecie wszystkiego co w planie mam, a jak czasu brak to trzeba go naciągnąć, nagiąć i zmusić co by go było odrobinkę więcej! :)

O takiej właśnie porze powstała m.in. dzisiejsza kartka.
Powstała - o dziwo - szybko dość i sprawnie. Jest prosta i niekombinowana.
Do jej przygotowania użyłam papieru Eiffel (strona ink resist) oraz papieru wizytówkowego, który potraktowałam mgiełką. Do tego centralnie przyklejona tekturka-ramka, którą ozdobiłam półperełkami. Dwa wąskie kawałki papieru pomalowałam czerwoną akrylówką, a po jej wyschnięciu przykleiłam na nie washi tape. Do tego kwiaty i tasiemka. Napis - ja.









BANERKI DO POBRANIA



Dziękuję za uwagę, życzę Wam udanego weekendu i pędzę do pracy...
K.

6 komentarzy:

  1. Jakie piękne prace, aż żałuję że nie trafiłam na Twojego bloga pół roku wcześniej. Czy wykonujesz kartki okolicznościowe na zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) co do kartek okolicznościowych, to tak, realizuję również zamówienia - zapraszam :) karolina_wycina@op.pl

      Usuń
  2. Śliczna, delikatna i elegancka :)
    Dziękuję za wspólne liftowanie ze Scrapgangiem!
    Pozdrawiam,
    Mapowska

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...