poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Ostatnia w tym roku...

Święta... Święta... i już prawie po Świętach... Czas odpoczynku i spotkań z najbliższymi mija - myślę, że nie tylko według mnie - stanowczo zbyt szybko!... :(
Na osłodę mającego się ku końcowi lanego poniedziałku mam dla Was ostatnią w tym roku kartkę Wielkanocną.

Kartka powstała szybko, bo musiała :) czasu było niewiele. Na szczęście wszystko poszło zgodnie z planem!
Użyłam papierów Magicznej Kartki i Galerii Papieru, które oczywiście potargałam tu i ówdzie. Do tego falbanka z kremowej tasiemki. Na koniec - również z Magicznej Kartki - grafika oraz granatowe motyle i kilka kropli perłowym perlen pen'em. Napis - ja.












Kartkę przygotowałam według mapki #120 Cardabilities.

Dziękuję za uwagę, za wszystkie odwiedziny i komentarze :)
Karola

13 komentarzy:

  1. Klimatyczna i "magiczna" ta karteczka ps. też nabyłam te papiery, tylko czekają na właściwy moment:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Just BEAUTIFUL!!! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    CARDABILITIES DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely interpretation of the sketch with the ribbon and dies. Thank you for playing along at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  4. That is a very special Easter Card, love the ribbon.. thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card! Thank you for playing along with cardabilities! Iriska

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice card. Thank you for joining us at Cardabilities this month!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, bardzo ładne motylki :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatna. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie skomponowana :) Delikatna, dopracowana - fajna :D
    Za udział w wyzwaniu dziękuje Design Team I Kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice card, thank you or sharing this card with us at I KROPKA challenge :-)
    Katka DT I KROPKA

    OdpowiedzUsuń
  11. so beautiful colour palette! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...