niedziela, 7 czerwca 2015

Owocowo i soczyście, czyli zaproszenie do świętowania

Na blogu Bee Scrap ruszyło właśnie kolejne, OWOCOWE wyzwanie :) pole do popisu jest ogromne i jak nic na czasie - wszystko kwitnie, owocuje i dojrzewa, a inspiracje można znaleźć wszędzie!

Do mojej pracy inspiracyjnej zmotywowało mnie "zamówienie" od Gochy - "Karol, imprezowe zaproszenie mi zrób!"
No to zrobiłam - ulubiony przeze mnie ostatnio - shaker card z drinkiem :)
Wykorzystałam papiery z najnowszej pszczółkowej kolekcji Tutti Frutti, washi tape z chorągiewkami i mikrokulki - tyle :) papiery są tak wyjątkowe, że nie potrzebują wielu dodatków, tną się same! :D











 

  Banerek do zabrania: 


Dziękuję za uwagę. Pamiętajcie co by aby pic dużo wody, bo upał niemiłosierny jest! Uff...
K.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny drink :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)) Kolorki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, aż się uśmiechnęłam na jego widok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajna impreza :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :) Piękne zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego drineczka z przyjemnością bym się napiła w letnie, upalne popołudnie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna kartelucha, super box z bąbelkami.
    Dziekujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...