czwartek, 9 lipca 2015

Motylowa eksplozja, czyli letnio i przyjemnie pomimo aury burzowej

Uff!
Nie przepadam za burzami, za to kocham deszcz. Jednakże biorąc pod uwagę temperatury z ostatniego tygodnia, to chyba jednak zmienię zdanie i trochę polubię burzową aurę, zwłaszcza kiedy nie jest ona gwałtowna i nawałnicowa.

Dziś praca letnia i lekka. Błekitno-słoneczny i pełen motylków exploding box.
Pudełko powstało w ramach inspiracji dla Bee Scrap i przygotowałam je z błękitnej Krainy Czarów. Oprócz tego wykorzystałam delikatnie prążkowany kremowy papier wizytówkowy, który potraktowałam mgiełkami. Do ozdoby użyłam UHaKowych grafik, tasiemek, kwiatów, cekinów iii... motyli. Jednakże nie są to takie zwykłe motyle :) ...zobaczcie sami - zapraszam!









Pudełko posyłam do:

 








Uważajcie na burze i inne ulewy, i trzymajcie się orzeźwiająco...:) (o ile można się tak trzymać?)
Pozdrawiam!
K.

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie (mojej ulubionej!) UHK'owej grafiki :) A fruwające motylki... podkradnę kiedyś ten pomysł ;) Dziękuję za udział i wspólną zabawę w wyzwaniu blogowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ niebiesko u Ciebie! Świetny pomysł z motylami!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam motyle! super praca! powodzenia w wyzwaniach !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, jak ja lubię takie kolorki na lato, mmm!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i oryginalny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...