czwartek, 2 lipca 2015

Nieoczywistość, czyli kartka na chrzest święty

A dlaczego nieoczywista?... bo tego, że jest na chrzest nie widać na pierwszy rzut oka, a przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie :) i chyba właśnie dlatego lubię tę kartkę... za jej nieoczywistość - jeśli mogę to tak określić... A drugi powód to cytat - czyż nie jest słodziakowy??...

Kartkę przygotowałam z Craftowego Marzenia 03 oraz Na Ludowo 02. Do tego sporo dodatków w delikatnych, pastelowych kolorach: kwiaty, pręciki, motylki, półperełki, perełki w płynie, tasiemka, koronka i guzik. Ażeby dopełnić całość i nawiązać do słów cytatu, na kartce umieściłam też małe stópki, którym kolor nadałam mgiełką. Pomiędzy warstwami papieru umieściłam tiul, a poszczególne warstwy podkleiłam na piankach dystansowych.











 .






Dziękuję za uwagę :)
Uważajcie na atakujące tropikalne upały!!!
K.

6 komentarzy:

  1. Karola cudna ta karteczka jest :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście nieoczywista ale bardzo ładna :)
    Dziękujemy za udział w zabawie Blog Hop - Skarbnicy Pomysłów i AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka, faktycznie nie wygląda tak typowa kartka na chrzest :)
    Dziękuję za udział w zabawie Blog Hop Skarbnicy Pomysłów i Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

      Usuń
  4. Ale urocza karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię takie nieoczywistości, bardzo fajna, nietypowa kartka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...