środa, 9 września 2015

Przedurlopowe patataj!

Jako, że ostatnio wszystko u mnie szybko, szybko i jeszcze szybciej, to dziś żeby jeszcze nadgonić - będzie konno! :) a nadgonić muszę, bo dziś wybywam na urlop mój - JUPI!!! :)
Przez najbliższy tydzień będzie cisza, i spokój, i cisza, i spokój... ehhh :)

Dziś kartka na chrzciny z konikiem na biegunach. Użyłam Wieku Niewinności i Usłane Różami. Tekturkę potraktowałam gesso i chlapnęłam mgiełką w kolorze zielonej herbaty, którą to mgiełką potraktowałam również całą kartkę. Chorągiewki są UHaKowe, dżety z dpCraft, a pomiędzy warstwy papieru upchałam kilka kwiatów.








Wyzwania:

 



Udanego dnia :) pędzę do pracy ostatni raz przedurlopowo - patataj!!!... :D
K.

4 komentarze:

  1. Delikatna, pastelowa kartka :)
    Razem z DT Dream Craft dziękujemy za udział w dzieciecym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Dream Craft

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...