wtorek, 13 października 2015

Na czasie, czyli zima w natarciu! :D

Dziś drugi dzień mego dwudniowego wolnego, i coś czuję że jak zawsze minie mi to wolne zbyt szybko, niestety...
Ale pocieszam się pogodą :) tak, wiem... jestem nienormalna, bo jak można lubić i akceptować taka pogodę jaką aktualnie mamy?... a no można :) ja mogę bez problemu :) lubię i dobrze mi z tym! :D

W nawiązaniu do aury dzisiejszej mam dziś dla Was tag. Mój pierwszy tag w dorobku!
Przygotowałam go specjalnie na wyzwanie Bee Scrap "Śnieżne Bingo, które dziś ruszyło na pszczółkowym blogu.




Tag powstał z papierów najnowszej kolekcji Bee papierów Śnieżny Dzień. Oprócz papierów użyłam tekturki z choinką oraz tekturkowych śnieżynek i gwiazdek. Do tego kilka psiknięć turkusową mgiełką i chlapnięć lakierami do paznokci. Tag przewiązałam błękitną tasiemką oraz kawałkiem sznurka z dzwoneczkami.
Moje bingo to: tag lub zakładka + bałwany lub choinka + turkus/błękit








Zapraszam do zabawy, bo oprócz głównej nagrody tym razem Bee Scrap ma dodatkową nagrodę niespodziankę!! :)

Przypominam również, że jeszcze do czwartku włącznie możecie zrobić zakupy z darmową przesyłką oraz skorzystać z kodu rabatowego na produkty marki Bee Scrap - szczegóły TU.

Pozdrawiam :)
K

2 komentarze:

  1. wow! aż mi się zimno zrobiło jak spojrzałam na te kolory, ale cudowne sa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten tag! ps. z podejściem do pogody mamy podobnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...