piątek, 23 października 2015

Sweet dziewczynka i "dziewczynka"... :)

Mało kto nie zna lub choćby nie kojarzy grafik Digital Paper by Janet. Ja znam od jakiegoś czasu, a szczęśliwą posiadaczką jestem od niedawna.

Dziś moja pierwsza praca, w której wykorzystałam grafikę Sweet Funny Girl, i na potrzeby kartki - z jednej z dziewczynek zrobiłam chłopca :)
Papiery z kolekcji Saturday i Paris Paris oraz Na morzu i Lato w ogrodzie. Do tego  biały sznurek, wstążka-gnieciuch, krople akrylowe i tekturkowe gwiazdki potraktowane brzoskwiniową mgiełką i posypane brokatem oraz tekturkowe serduszko, którym połączyłam Młodą Parę.

Kartka wyszła słodziakowa, ale to pewnie przez te sweet grafiki! :D

Wydaje mi się, że to chyba ostatnia kartka ślubno-weselna w tym sezonie... jednakże nigdy nic nie wiadomo... :D










Wyzwanie:







Dziękuję za uwagę.
Ściskam i pozdrawiam, i życzę Wam udanego weekendu - mój będzie nareszcie wolny od pracy i poza miastem - jupi!! :D:D:D
K.

3 komentarze:

  1. Cudowna praca! :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper :)
    Pozdrawiam serdecznie - Padoriaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Ja też tę dziewczynkę przerabiam zawsze na chłopca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...