wtorek, 15 grudnia 2015

Misiowa gościna świąteczna

Dziś możecie mnie spotkać na blogu Essy-Floresy, gdzie goszczę z duuużą kartką z duuużą ilością misiów. Puchatków oczywiście :)
Mała solenizantka, Marianka, jest fanką i pasjonatką misiów wszelakich, a najbardziej Puchatka właśnie. Oprócz tego kartka miała być odrobiną świąteczna i większa niż taka standardowa.
Poszłam na całość - zrobiłam kartkę z potrójnym shaker box'em, a co!! :)

Puchatek jest od Janet rzecz jasna :) gwiazdkowa ramka jest essowa (moja ulubiona!), a papiery to Śnieżny Dzień i odrobina Titti Frutti z Bee Scrap. Oprócz tego gwiazdki, które powstały poprzez nałożenie pasty strukturalnej przez pozostałość z tekturkowych gwiazdek essowych - o tych. Gwiazdkową ramkę pokryłam medium żelowym w płynie i potrzepałam brokatem, tak samo zresztą jak gwiazdki z pasty strukturalnej. A shaker box'y wypełniłam drobnymi gwiazdeczkami i złotymi mikrokulkami.









Dziękuję za uwagę i zapraszam do odwiedzin Essowego bloga i sklepu.
Dobranoc! :)
K.

PS. Ja nadal bez komputera... :(:(:(

2 komentarze:

  1. przepiękna i mój ulubiony Kubuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta kartka...przypomniałaś mi, że ja też mam te grafiki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...