środa, 20 stycznia 2016

Święto Dziadzia

To już w piątek. Święto wszystkich Dziadziów, Dziadziusiów, a w tym również mojego jedynego, kochanego Dziadzia.W zeszłym roku była kartka z rowerem - KLIK, a w tym roku z retro samochodem.

Wykorzystałam głównie papiery Splash it! plus po kawałku Pan i Pani Black oraz Craftlove. Papier z listkami udało mi się wyhaczyć na facebook'owym bazarku, a auto ze stempla otrzymałam kiedyś od Wandy. W tle ukryłam wzór z maski, którą uwielbiam! Na koniec metalowy guzik, kokarda z tasiemek i sznurka oraz półperełki i kryształki.

Kartka właśnie frunie do Dziadzia :) a ja przypominam o ostatnim wyzwaniu w The Scrappy Sketches.










Wyzwania:

Skarbnica pomysłów - bingo
(metalowy element/min. 3 warstwy/stempel)



Cherry Craft - Babcia i/lub Dziadek



Przydasie Pasjonaty - musi być... mój ulubiony przydaś
(sznurek, półperełki, kostki dystansowe)




A czy kartki do Waszych Babć i Dziadziów są już w drodze?... Dajcie znać.
Pozdrawiam :)
K

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka z bardzo stylowym autem, a ćwiek...mniam. A my kartki dostarczamy osobiście;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna kartka, co do dostarczenia to osobiście wręczymy dziadkowi moich dzieciaczków...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna kartka :) świetne zestawienie dodatków i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka. Podobają mi się kolory i przede wszystkim- samochód :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam warstwy! :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedzę, że mamy te same ulubnione przydasie:) Piękna kartka:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...