piątek, 12 lutego 2016

Transformersy w pudełku

Nie znam, nie widziałam, nie kojarzę... No zastrzelcie mnie i katujcie, a ja po prostu słowa na ten temat nie wyduszę - transformersy mam na myśli. Jednakże jakiś czas temu obiecałam, że nadrobię zaległości i postaram się dotrzymać słowa!
A stworzyć pracę z czymś czego się nie zna - to dopiero jest wyzwanie!!

Zrobiłam exploding box :) no a środek pełen tranformersów jest - to było w planie! :)
Z wyzwaniem mym zaprezentowałam się wczoraj w ramach mojej pierwszej helloscrapowej inspiracji - o TU - znajdziecie tam linki do produktów w sklepie Hello Scrap.












Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich tu zaglądaczy :) udanego weekendu!
K.

3 komentarze:

  1. Świetne pudełko. Rozumiem trudności- też tak miałam z World of warcraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to miałaś zadanie :D swietnie sobie poradziłaś, ps ja też nie znam tego hmm filmu ;p?

    OdpowiedzUsuń
  3. super pudełko :) każda z nam ma takie tematy których nie zna a nawet nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...