poniedziałek, 22 lutego 2016

W kierunku różu pchnęło mnie

Różowy jest dziwnym kolorem :) mam nadzieję, że nikogo tym nie obrażę... i pomimo, że tak uważam - i jak na złość - natchnęło mnie ostatnio w kierunku koloru tego. Różową kartkę skleiłam. Myślę, że odrobinę na przekór pogodzie za oknem (aczkolwiek dziś już słonecznie jest), pchnęło mnie w kierunku pudrowo-różowo-słodziakowo-landrynkowym :) ale odrobinę romantycznym klimacie również!

Kartkę przygotowałam do mapki na blogu The Scrappy Sketches. Wykorzystałam arkusz papieru z Wyspy Motyli, maskę, pastę strukturalną zmieszaną z farbą akrylową, tusz i puder do embossingu, mgiełki, koronkę, brokat i tekturkę.

To moje embossowanie takie nieudolne i na zasadzie 'wyjdzie to wyjdzie, a nie to nie', ale się nauczę, obiecuję! :D









Wyzwania:
Tworzę w jednym kolorze - różowy



Udanego tygodnia :))
K.

2 komentarze:

  1. Bardzo oryginalna praca :) Nie szkodzi że różowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...