sobota, 27 lutego 2016

Zieleń najpiękniejsza

W końcu i nareszcie udało mi się skleić pierwszą w tym roku kartkę wielkanocną - jupi! No bo kto to widział żeby czas tak popitalał i nie wiedzieć kiedy zrobił się tylko miesiąc do świąt! Ale gdzież tam - dam radę przecież! :)

Prościutka taka ta dzisiejsza karteluszka, ale chyba właśnie dlatego (no bo przecież nie z powodu koloru :D:D:D !!), tak bardzo ja lubię.
Wykorzystałam papiery ze ślicznej, wiosennej kolekcji studio75 Lawendowy Poranek - do nabycia w sklepie Hello Scrap. Zieleń jest wprost u-rze-ka-ją-ca!! Do tego tekturka z Eko-Deco potraktowana mgiełką i półperełki. To wszystko :) Dodać mogę jedynie, że karteczkę mogliście już spotkać na blogu Hello Scrap - zapraszam!







Wyzwanie:
Pracownia Rękodzieła SZOK - Zielono mi...




Udanego weekendu dla Was :) mój będzie pracowity - w pracy i poza pracą...
Pozdrawiam!
K.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...