wtorek, 23 lutego 2016

Znowu róż i ulubiony tekst

Tym razem wybór koloru był podyktowany wyraźnymi wytycznymi - ma być różowo i z aniołkiem. A że akurat kontrastuje to z aurą obecną (znowu) to już jest totalny przypadek :D

Różowy papier (oraz fioletowe kółka) to ostatnia (piękna!) kolekcja studio75 - Lawendowy poranek. Do tego przeszycia, koronkowa maska, kwiaty, wstążki, washi tape i tekturka z chrzcielnicą. Jeden z moich ulubionych tekstów ponownie od Mosi, a aniołek znaleziony na fitolii. Na koniec drobniutkie gwiazdki - w końcu Lenka małą gwiazdą jest :) oraz akrylowe bąbelki.









Wyzwania:

 


   

Bee Scrap - dziecięce bingo (napis-gwiazdki-przeszycia)

 


A u mnie leje i pada - na zmianę... Ale wiadomo - luuubię to! :) Lecę z moim Soskiem na szybki spacer i wracam do scrapowania :):):)

Przyjemnego popołudnia, pozdrawiam!
K.

8 komentarzy:

  1. Piękna jest ta kartka :) a ten krótki wierszyk ma w sobie naprawdę coś wzruszającego. Sama kiedyś używałam w kartce dla chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha, co ja mam powiedzieć?
    Dziękuję za wybór obydwu wyzwań ;) - w Bee Scrap i w Diabelskim Młynie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna :) Śliczny aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie tu nie było, a proszę jak pięknie! Karteczka super! Cytat obłędny, kolorki boskie... nic tylko się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest świetna, a wierszyk też kilka razy wykorzystałam :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest po prostu genialna, kolory się magicznie przenikają i komponują ze sobą! dziękuję za udział w wyzwaniu BeeScrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...