wtorek, 10 maja 2016

Po urlopie...

Jakoś tak mi fajnie kiedy pomyślę o ostatnich dniach... :)
Byłam na urlopie przez pięć dni i miałam to szczęście, że zobaczyłam cały ogrom wyjątkowych miejsc i magicznych widoków, poznałam masę ciekawych osób, pochłonęłam kilkanaście historii i przeżyłam dużo więcej niż zakładałam, że przeżyję. Jedno czego nie dałam rady zrobić podczas tego urlopu to odpocząć... ale nie żałuję, bo Litwa i Łotwa są warte zwiedzenia, zobaczenia, posmakowania i dotknięcia za dużo większą cenę niż tylko zmęczenie! Polecam każdemu, a sama mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę, bo to wszystko co udało mi się zobaczyć to zaledwie cząstka tego co oferuje Ryga, Jurmala, Kowno, Wilno, Troki i cała masa innych miejsc, które liczę, że uda mi się zobaczyć w przyszłości!

Tuż przed wyjazdem (rzutem na taśmę...), w ramach inspiracji dla Hello Scrap, przygotowałam kartkę dla Mamy mojej Gochy. Wszystkie informacje dotyczące użytych materiałów znajdziecie na blogu. Dodam tylko, że nareszcie udało mi się coś zembossować w miarę fajnie i widocznie, z czego jestem  bardzo dumna! :)










Wyzwania:

Craft Style - Dla Mamy



 Miszmasz Papierowy - Majowe wyzwanie dla Mamy





Dziękuję za uwagę, pozdrawiam i zabieram się do pracy... na szczęście dziś tej scrapowej! :)
K.

9 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) Mama będzie zachwycona :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft style :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoty embossing wyszedł rewelacyjnie, do tego pasowna kompozycja i oto mamy wyjątkową kartkę:)W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna kartka, taka właśnie powinna być kartka dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna karteczka:)! W Wilnie bylam, ale mam niedosyt tego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna... Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! Świetny embossing! Dziękuję za udział w zabawie sklepu Miszmasz Papierowy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...