niedziela, 22 maja 2016

Warto było

Dziś niedziela, kolejna komunijna, majowa. Moja w pracy - finisz maratonu - jupi i byle do 20stej, a potem całe, caluśkie dwa dni wolnego - jupi! :P

Jako, że pracowite miałam ostatnie dni, to i o pracochłonnym wytworze będzie dziś. Praco- i czasochłonnym, ale warto było, bo efekt końcowy mnie zadowala :) a i adresatów pamiątki również :):)

Album powstał dość szybko, a to dlatego, że skupiłam się tylko i wyłącznie na nim. W czasie jego przygotowywania nie tworzyłam nic innego, a że wytyczne były konkretne (inspiracja tu) to i poszło sprawnie. I tak to do Julii powędrowały zaproszenia oraz ten oto album - Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej.

Album przygotowałam na bazie z Eko-Deco. Z Eko-Deco jest też większość tekturek, które ozdabiają środek, pojedyncze pochodzą z Crafty Moly oraz Scrapińca. Papiery to GP Jak we śnie II z niewielkimi dodatkami starszych kolekcji. Cała reszta użytych materiałów (poza ręcznie robionymi kwiatami - nie przez mnie) pochodzi ze sklepu Hello Scrap, a info na ten temat znajdziecie na blogu Hello Scrap, gdzie w miniony czwartek mogliście zobaczyć poniższy album.



















Wyzwania:
Świat Stempli - praca komunijna z tekturką



od A do Z - wyzwanie #7 - z paletą barw




Dzięki za uwagę i udanej niedzieli dla Was :)
K.

5 komentarzy:

  1. prześliczny album, będzie piękną pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i pieczołowicie wykonany album, z wielka dbałością o szczegóły! Dziękuję za udzaiał w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękny komunijny album. Będzie świetną pamiątką dla obdarowanej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album. Poszerzony o zdjęcia na pewno jeszcze zyska na urodzie. Tak czy siak wszystko jest fajnie wykonane, bez zbędnych dodatków, które by tylko w tym przypadku mogły narobić zamieszania ;) Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny i pracochłonny prezent! całość miła dla oka i na pewno będzie niezwykłą pamiątką na całe życie! dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...