czwartek, 14 lipca 2016

Zaczytana, zakolorowana...

Dziś ponownie fiolety.
Te same papiery GP, ale w wydaniu 18stkowym z shaker box'em oraz kolorowanym obrazkiem Magudy z zaczytaną Spuchlinką.
Od razu zaznaczam - mistrzem malunków to ja nie jestem, ale z tego dzisiejszego jestem bardzo dumna i cieszy mnie on wielce!! :D a stempelek to w empiku udało mi się dorwać :)

Kartka powstała do najnowszej mapki kartkowej na blogu TSS, a ja kartką tą żegnam się z DT The Scrappy Sketches i dziękuję za te wspólne 8 miesięcy inspiracji i zabawy!!




 








7 komentarzy:

  1. Jeszcze je polubisz he he :-))) Cudna karteczka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna, ttaka optymistyczna i radosna, piękna ta forma shaker card

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Uwielbiam fiolet! Bardzo mi się podoba!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Papelia.

    OdpowiedzUsuń
  4. CUUUDOWNA praca:)! przpeieknie pokolorowany stempelek:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...