piątek, 9 września 2016

Dzieciowo :)

No zasypało mnie! Tyle mam roboty, że głowa mała... ale jeszcze dycham! I pomaluśku ogarniam. Rozplanowałam sobie wszystko na najbliższe dni i póki co idę zgodnie z planem. Trzymajcie kciuki co by nic mi się nie posypało :))

A dziś przybywam z albumem - słodziakowo-dzieciowym takim :) którym inspiruję na blogu Hello Scrap - tam też wszelkie info dotyczące użytych materiałów.









PS. Napis "memories" jest z Eko-Dec, a słodkie grafiki z bobasami z Digital Paper oczywiście :)

Wyzwania:


 


Spokojnego wieczoru i udanego weekendu dla Was!
Dzięki za uwagę :)
K.

2 komentarze:

  1. U-ro-czy! Bardzo mi się podoba jak połączyłaś kawałki papieru, niezwykle pomysłowe! :) Album na pewno będzie cieszył oko, a obdarowane osoby często będą po niego sięgać. Dzięki za zgłoszenie - Kraftszopa, DT Filigranki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...