niedziela, 30 kwietnia 2017

Tort w pastelach

Powiem krótko - dawno torta nie jadłam... więc może coś, ktoś? :D
A tak serio to mam nadzieję, że tort weselny u Edyty i Mateusza był pysznościowy - muszę zapytać moją kruchą babeczkę Beti, bo Ona jako siostra panny młodej to info z pierwszej ręki i podniebienia będzie miała :)

Dzisiejszy komplet z tortem znajdziecie także na blogu Paper Passion, gdzie odsyłam po szczegóły dotyczące użytych materiałów.












Wyzwania:

Studio SZOK - sypnij kwieciem




Miszmasz Papierowy - koronkowy zawrót głowy




Zielone Koty - w powietrzu czuć miętę





Dzięki za uwagę, udanej osoatiej kwietniowej niedzieli oraz majówki :)
Ja w pracy... :((


7 komentarzy:

  1. Tort był pyszny potwierdzam, a karteczka cudowna :-). Dziękuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i fajna kompozycja :) Dziękujemy za udział w miętowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna, piękna :) Aż chce się zjeść tort ;) Dziękuję za zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK!! Pozdrawiam ciepło i słonecznie -Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio Szok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...