środa, 31 maja 2017

Samo życie... i dwie pamiątki komunijne - dla Izy i dla Adriana

Dziś chyba (i mam nadzieję) ostatnie komplety komunijne - kartki w pudełkach. Oczywiście kilka prac komunijnych jeszcze mam do pokazania, ale będzie to całkiem coś innego...

Prace dzisiejsze miały ukazać się wczoraj i w poniedziałek, jednak czasami w życiu dzieje się tak, że wszystkie plany idą w łeb i spotyka nas to czego nigdy byśmy się nie spodziewali... czasami są to sytuacje in plus, a u mnie niestety nie do końca, ale robię dobrą minę do złej gry i mam nadzieję, że nie jest to nic innego jak złe dobrego początki. Ot samo życie... Trzymajcie za mnie kciuki!

Pamiątka dla Izy z papierów i tekturek Paper Passion.









I pamiątka dla Adriana z papierów Magicznej Kartki i tekturki Eko-Deco.











Udanej środy dla Was!

2 komentarze:

  1. Delikatne, subtelne... fiolety są mi bliższe
    A co do zaskakujących nas w życiu zdarzeń... mam nadzieję że przekujesz je w sukces.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie śliczności :)
    Będzie dobrze, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...