wtorek, 9 maja 2017

Ulubiony i ulubiona

Dziś o kartce, za którą tęsknię... tak, dokładnie - tęsknię za kartką, która powędrowała w świat.
Tęsknię za nią z kilku powodów.
Po pierwsze dlatego, że - powiem nieskromnie :) - uważam, że jest piękna. Po drugie - nie dane mi było nacieszyć się nią, bo powstała "na wczoraj" i tak szybko jak się pojawiła, tak szybko pofrunęła w świat. Po trzecie - to że jest taka piękna, zauważyłam dopiero przy obróbce zdjęć i  żałuję, że nie zrobiłam ich więcej... no ale tak jak wspominałam - wszystko było na szybkości. No i po czwarte - te kolory i ten papier! Kocham zielony, każdy zielony - blady, ciemny, intensywny, wyblakły, pastelowy, wiosenny, smutny i mdły... - no każdy. A zielenie z kolekcji Galerii Papieru są... idealne :) są moje, moje ulubione, tak jak ulubiona w tym sezonie jest ta kartka!!







Wyzwania:


Dzięki za uwagę!!


10 komentarzy:

  1. cudna karteczka :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. I wcale Ci się nie dziwię, bo kartka jest naprawdę przepiękna :) Ja też kocham zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka. Ja również kocham kolor zielony, a tej wiosny szczególnie!
    Cieszę się, że zgłosiłaś się do zabawy na blogu BloomCraft! :) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuj!Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt. Pozdrawiam -Gosia/Peninia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, cudownie delikatna

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, elegancka praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...