niedziela, 20 sierpnia 2017

Elegancko, koronkowo i błękitnie dla Tymoteusza, a u mnie będzie cudnie!

W całkowitym przeciwieństwie do dzisiejszej aury i kolorów za oknem, przybywam z lekko elegancką, delikatnie koronkową i ciut błękitną kartką z okazji chrztu świętego małego Tymoteusza.

Czekałam na ten deszcz i na te niskie temperatury od baaardzo dawna i aż mi lepiej :) jeszcze tylko żeby zdrowie dopisywało, to byłoby już idealnie! Ale popołudnie i wieczór planuje spędzić w moim ulubionym i niezastąpionym towarzystwie, więc będzie duuużo lepiej :))

Co do kartki natomiast, to odsyłam na blog Paper Passion, gdzie jak co tydzień w niedzielę możecie znaleźć wszystkie szczegóły dotyczące materiałów, z których powstała moja dzisiejsza inspiracja.






7 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka pamiątka, świetnie ją skomponowałaś, tak ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale dobrane kolory.
    Całość wyszła mega wytwornie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna pamiątka Chrztu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, elegancka i szykowna kartka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Zespół Scrapsonic

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...