poniedziałek, 13 listopada 2017

Ja i Papierowy Potwór, czyli kartka imieninowa dla pani Basi

No i stało się - tadan!! :D
Od dziś będzie tu u mnie potwornie, baaa będzie bardzo potwornie papierowo, a to tylko i wyłącznie dlatego, że właśnie rozpoczynam przygodę i współpracę z marką Papierowy Potwór.
Jeśli znacie to super, a jeśli nie, to zapraszam do sklepu i na bloga. Piękne papiery mamy, masę dodatków, ozdób i tekturek, no i oczywiście digi oraz inne grafiki do samodzielnego drukowania.

Na moją pierwszą, debiutancką inspirację, przygotowałam kartkę imieninową w stonowanych kolorach. Lekko jesienna, ciut miedziana, warstwowa, wianuszkowa i kwiatowa.
Do jej przygotowania użyłam sporo typowo świątecznych digi i grafik :) zaskoczeni, że można? Polecam sprawdzić na potwornym blogu - KLIK - zapraszam!







Dzięki za uwagę :D

8 komentarzy:

  1. Pani Basia to Ta Pani Basia 😁 a kartka cudna 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna delikatna kartka w pastelowych kolorach :) Świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka, piękna i zarazem delikatna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kartka i wydruk na papierze wizytówkowym który daje fajne efekty. ja mam niestety tylko czarno białą drukarkę i nie mam możliwości :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...