sobota, 16 grudnia 2017

Śnieżynki

Dzień dobry w sobotę :)
mam dziś do pokazania śnieżynki, które wykonałam tydzień temu podczas weekendowego pobytu u mojego Dziadzia.
Na śnieżynki z rolek po papierze toaletowym natrafiłam jakiś czas temu u Scrapelki i od razu zapragnęłam taką skleić! Stanęło na sześciu sztukach i nawet za bardzo nie zdążyłam ich sfotografować (tylko na prędkości telefonem), bo od razu ode mnie wyfrunęły... :)

Aktualnie jestem na etapie wykańczania kolejnych kilkunastu sztuk i jestem przebardzo zadowolona z efektu końcowego - zdjęcia pojawią już wkrótce. 














Udanego dnie dla Was :)

5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne :) I pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wooow, są boskie! Pomysł pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW rewelacyjny projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za efekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...